Wednesday, July 6, 2011

Reptilia

Kugiran : Si Seterok
Musik : Reptilia
Konsep : Pelahap Talapia
Edit : jerkfreaks; Not Direct Translation But With Spontaneous

--------------------------------------------------------------

Beliau begitu terkesan dengan cara kau masuk
Beritahulah kami ceritanya
Ku tahu kau tak bosan

Aku dulunya gementar yang kau takkan tuntut
Cakapmu lemah lembut
Ambillah ini, lalu meniggalkanku

Pintaku janganlah kau meredakanku
Jikaku terlampau mara
Kau sebahagian yang tidak dikenali di taman ini

Yeah, purnama ini takkan sudah
Kau belum lagi buat bersungguh

Kehidupan kami menjadi sempit
Kau tunjukkan jalan bagaimana

Penantian berkesudahan
Kini giliranku

Kau tidak lagi ketawa
Aku pula tidak lagi termengah-mengah

Kini setiap kali aku melihat diriku
Aku ingatkan aku dah katakan
Dunia sebegini bukan untukmu

Melihat kawasan yang buat kebencian itu enak
Kau terdetik kemarahan
Sabar, setidak-tidaknya aku ada

Pintaku janganlah kau meredakanku
Jikaku terlampau mara
Kau sebahagian yang tidak dikenali di taman ini

Yeah, purnama ini takkan sudah
Kau belum lagi buat bersungguh

Kehidupan kami menjadi sempit
Kau tunjukkan jalan bagaimana

Penantian berkesudahan
Kini giliranku

Kau tidak lagi ketawa
Aku pula tidak lagi termengah-mengah


btr 4 p.m.

No comments:

Post a Comment