Wednesday, July 6, 2011

Bintang-bintang

Kugiran : Tombolkaki
Musik : Bintang-bintang
Album : Gema yang tiada
Konsep : Apa Kata Bintang-bintang Bila Melihat Bumi
Edit : jerkfreaks; Not Direct Translation But With Spontaneous

--------------------------------------------------------------

Mungkin aku yang tak betul
Mungkin akulah yang patut dipersalahkan
Namun setiap kali aku rasa tidak bersalah dan tidak pedulikannya
Perasaan yang ada masih sama
Aku berfikir yang mungkin aku menjadi awan hitam
Mungkin akulah peluang untuk hujan
Dan mungkin akulah awannya dan mungkin
Semua tuahku pergi dan mangalir
Akupun memikirkan tentang semua orang
Semua orang kamu yang kelihatan begitu sunyi
Namun bila aku memandang bintang-bintang
Pabilaku memandang bintang-bintang
Pabilaku memandang bintang-bintang
Aku melihat sesuatu yang lain
Pabilaku memandang bintang-bintang
Bintang-bintang
Aku rasakan aku adalah aku
Bintang-bintang yang melihat bumi kita
Yang melihat kesengsaraan dan kesakitan
Bagaimana porak-peranda tak pernah berubah-ubah
Aku memikirkan tentang maksud pertelingkahan
Tentang dunia yang melampaui batas kita
Dan tiba-tiba yang tidak terbatas laluku sesal
Mula melihat itulah rumahku
Akupun berfikir tentang semua orang
Semua orang kamu yang kelihatan begitu lopong
Namun bila aku memandang bintang-bintang
Pabilaku memandang bintang-bintang
Pabilaku memandang bintang-bintang
Aku melihat sesuatu yang lain
Pabilaku memandang bintang-bintang
Bintang-bintang
Aku rasakan aku adalah aku
Bintang-bintang
Bintang-bintang
Semua orang, semua orang kamu merasa begitu sunyi
Semua orang, semua orang kamu merasa begitu lopong
Pabilaku memandang bintang-bintang
Pabilaku memandang bintang-bintang
Pabilaku memandang bintang-bintang
Aku rasakan aku adalah aku
Pabilaku memandang bintang-bintang
Bintang-bintang
Aku melihat sesuatu...

No comments:

Post a Comment