Thursday, July 14, 2011

B-Mim-Pi

Kugiran : Kayangan
Musik : B-Mim-Pi
Album : Dengan Lampu Diluar
Konsep : O-BER-DOS
Edit : jerkfreaks; Not Direct Translation But With Spontaneous

--------------------------------------------------------------

Jikaku boleh
Dan harapku dapat
Lepaskanlah aku
Kitakan jadi
Dan jika ku katakan
Apa yang sepatutnya
Aku mungkin sedang
B-mim-pi

Jikaku boleh
Apa yang sebetulnya
Kadang mungkin tiba-tiba
Tengoklah aku menyirap

Selamani ini yang kumahukan
Dan rangkap dari poketnya
Dan rantaian yang memegang badai
Selamanya b-mim-pi

B-mim-pi.....
Bo-mem-mpi...
B-mim-pi.....
Bo-mem-mpi...

Jikaku boleh
Dan harapku dapat
Bangunkan aku
Dan tengoklah aku

Dan jikaku buat
Dan jikaku ingin
Dugalah aku
Dan tengoklah aku

Dan jikaku boleh
Keras dan dingin
Aku mungkin dapat untuk
Melihat aku b-mim-pi

Sinar pada penglihatannya
Dan kata-katanya ketika itu
Apa yang diburunya yang aku perlukan

B-mim-pi.....
Bo-mem-mpi...
B-mim-pi.....
Bo-mem-mpi...
B-mim-pi.....
Bo-mem-mpi...

Doakan yang elok-elok
Doakan menjadi cahaya
Carilah aku segera
Klaut!!!.....

Dalam perjalanan mereka
Berdiamlah sahaja
Ikutkan rasa benci
Bacalah aku

Pandangan kuning
Jikaku berat sebelah
Tenggelamkanku bagaimana
Si T.V

Jikaku boleh
Harapku dapat
Menjadi berani
Mengalir dalam darahku

Dan pujian di dalam poketnya
Sinaran daripada bibirnya yang hangat
Pemburuan daripada tuannya
Dalam minuman teh ku

B-mim-pi
Bo-mem-mpi

D-rea-ming
Do-re-mi
Dont-hate-me
Dont-rape-me
D-rea-ming
Do-re-mi
Dont-hate-me
DOnt-rape-me

No comments:

Post a Comment